
Individuální vzdělávání
Individuální vzdělávání pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami probíhá ve třech konceptech.
Školička Sovička, Škola Sova a Individuální lekce s osobním terapeutem.

Školička Sovička
Terapeutická mini školka pro zhruba pět dětí na dvě vyučující. Probíhá jako vzdělávací blok od 8,30 do 14,00. Obsahem je intenzivní rozvoj sociálních interakcí, řeči a komunikace, motoriky, dílčích funkcí zrakových, sluchových a prostorové orientace.
Seznamování s běžnými tématy podle rámcově vzdělávacího plánu pro mateřské školy, učení se běžným dovednostem samoobslužným a běžné práci výtvarné a rukodělné. Rozvoj školních schopností a příprava na školu.
Škola Sova
Individuální vzdělávání ve skupině pěti dětí na dvě vyučující. Věk dítěte ani školní ročník nejsou rozhodující. Vyučujeme především trivium (čtení, psaní, počítání) a všeobecný přehled. Každé dítě má svůj na míru ušitý individuální vzdělávací plán, svoje materiály, svoje tempo postupu.
Děti jsou často přihlášeni na domácí škole nebo na kombinovaném vzdělávání. Pokud lze a je to smysluplné, spolupracuje se s kmenovou školou a s SPC. (Některé děti mají individuální vzdělávání přímo napsané v doporučení pro školu od SPC).
Vyučování je rozšířeno v maximálně možné míře
o
speciálně-pedagogické nápravy funkcí a rozvoj řeči.
Probíhá jako vzdělávací blok od 8,30 do 14,00.


Individuální lekce
probíhají v odpoledních hodinách jako intenzivní individuální rozvoj. Délka každé lekce je 120 minut, přičemž 100 minut je věnováno vzájemné práci mezi terapeutem a jedním dítětem,
a 20 minut je určeno na konzultaci s rodičem. Tento formát zajišťuje efektivní komunikaci a umožňuje rodičům získat užitečné informace o pokroku jejich dítěte.
Každá lekce je zaměřena na osobní potřeby a pokroky jednotlivého dítěte.
Náš přístup k individuálnímu rozvoji dítěte se přizpůsobuje specifickým potřebám každého dítěte.